Light

Kólás közösségi kampányok

A Coca-Cola két kezdeményezésében.

Latin-Amerika és Izrael. Biztosan találunk számtalan közös vonást a térségek között, akár gazdasági, akár belpolitikai vonalon kapargáljuk meg a felszínt, de legyünk most ennél kicsit komolytalanabbak, és foglalkozzunk a szórakozással!

Az idén 125 éves Coca-Coláról egy dolog vita nélkül állítható, miszerint mindig is igényes volt a kreatív megjelenéseivel kapcsolatban, és érzékenyen próbált reagálni a piacot érintő bárminemű változásra. Manapság – az internet hatására is – ismét egyre nagyobb hangsúlyt kap a közösséghez tartozás eszméje; a környezetvédelem témáját pedig egy magára valamit adó multi már hosszú ideje fókuszban tartja.

A most bemutatott két reklám közül az első a latin országokban megtartott barátok napja elnevezésű ünnep apropójából készült, és egy egyszerű alapötletre épített. A kólára szomjazók egyet fizettek és kettőt kaptak, de az innivalót az extra méretű italautomatából csak együttes erővel, párosan szerezhették meg.

A második, amely a közel-keleti államból származik, az üdítős flakonok szelektív gyűjtését célozta meg sikeresen a Facebook Places alkalmazásának bevezetését használva, amelyhez több mint 10 000 szemetest helyeztek el az utcákon és jelöltek meg a rendszerben. Ezrek töltötték föl és osztották meg fotóikat a közösségi média kommunikációs felületein arról, ahogyan a műanyag palackokat ilyen kukákba dobják ki. A legaktívabb résztvevőt végül az Újrahasznosítás Királyává koronázták.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik