David Ogilvy tette a XX. században a helyére a reklám műfaját és változtatta az egyik legmeghatározóbb üzletággá. Vajon a reklámipar mágusa gondolta volna valaha, hogy az általa alapított cég egyszer olyan hirdetéshez adja a nevét, melyet legfeljebb az altesti humor kategóriájába lehetne besorolni (már ha van ilyen műfaj egyáltalán).
Vagy talán Ogilvy & Mather gondolkodott úgy, hogy az emberek elég egyszerűek, és ha már ilyenek, akkor egyszerűen kell megszólítani őket.
Mai adagunk eddig még nem lett letiltva (legalábbis a netről), röhögni is jót lehet rajta, de az egykori David Ogilvy szellemiségéhez talán kevésbé áll közel az, hogy a reklám slusszpoénja az, hogy egy elefánt és gondozója is „köhint” egyet alulról. Bár itt és most energiatakarékosságról lesz szó és előfordulhat, hogy a kampány szentesítette az eszközt…