2009 nyarán az Evian leforgatta minden idők egyik legjobb reklámvideóját a nyolcvanas évek Rapper’s Delight című slágerének feldolgozására. A klipben pelenkások kis csoportja görkorizott – videotrükkök segítségével – a Central parkban.
A siker nem is maradt el, a videó minden idők legnézettebb hirdetésévé vált, hivatalosan jegyzett csúcsteljesítmény a Guiness Rekordok Könyvében.
Most szintén a bébivonulatot viszik tovább legújabb interaktív kampányukban, de már tudatosan készülnek a csúcsdöntésre, amelynek elvileg bárki részerese lehet. Nem kell hozzá más, csak élő netkapcsolat egy webkamerával. Ha ez megvan, akkor erre az oldalra kell felugrani, elcsípni az Enter ikont (és kattintani rá).
Valami ilyesmit készíthetünk mi is
Ekkor elindul a videofolyam amely már most irgalmatlan mennyiségű szereplővel bír. De itt ne akadjon le a mélyen tisztelt felhasználó, hanem keresse meg a klasszikus “play” ikont (rózsaszín alapon fehér háromszög), mert ez vezet a világot jelentő deszkák felé.
A megnyíló felületen ki kell választani, hogy melyik babát szeretnénk alakítani és izzítani kell a webkamerát is. Némi instrukció után indulhat a felvétel.
Hogy egyébként milyen rekordkísérletről is van szó? Nos, az Eviannál a fejükbe vették, hogy elkészítik minden idők leghosszabb és legtöbb szereplőt tartalmazó videóját – ami valószínű sikerülni is fog nekik. Hát, erről kár lenne lemaradni :).