Közétette a 2022-es beszámolóját az OnlyFans anyavállalata, a Fenix International. Az Insider által szemlézett mérleg szerint a fizetős tartalmakat kínáló oldalon 800 millió dollárral többet költöttek tavaly a felhasználók, mint 2021-ben, a két éve ezelőtti 4,8 milliárd dollár után 5,6 milliárdot utaltak az alkotóknak a fotókért, videókért vagy csak egy sima chatelésért.
Az OnlyFans a pénz 20 százalékát veszi le, így természetesen
Míg 2021-ben 932 millió dollárt folyt be, addig tavaly már átlépték az egymilliárdos határt, 1,09 milliárdot kerestek. A csoport adózott eredménye körülbelül 24 százalékal nőtt, a 2021-es 325 millió dollárról 404 millió dollárra.
A 2022. november 30-án zárult pénzügyi év eredményei alapján minden kulcsfontosságú mutatóban sikerült javulniuk.
A tartalomkészítők száma közel felével nőtt, 2021-ben 2,2 millióan készítettek videókat, míg tavaly 3,2 millióan, ami 47 százalékos növekedést jelent.
A legjobb tartalomkészítők dollármilliókat kereshetnek, Bryce Adams például 6,4 millió dollár szed össze évente.
A rajongók száma 27 százalékkal lett több,
A Fenix International azt közölte, hogy az üzleti modelljük továbbra is sikeres, növekednek és jelentős nyereséget is termelnek.
Főleg a koronavírus-járvány korai szakaszában ugrott meg az érdeklődés az oldal iránt, ami a mai napig megmaradt. Az alkotók számának növekedése meghaladta a bevételek vagy az új rajongók gyarapodását, ami nem biztos, hogy jó hír.
A Fenix tulajdonosa, Leo Radvinsky egyébként 338 millió dollár osztalékot vett ki 2022-ben.