2006. október 26-án kerül megrendezésre a IV. SPSS adatelemzési és piackutatási konferencia az SPSS Hungary és a Piackutatók Magyarországi Szövetségének közös szervezésében.
A bevált hatékonyságnövelők
Néhány éve még az adatbányászat Magyarországon kevésbé ismert újdonság volt, nem beszélve ezen technológia tisztázatlan kapcsolatáról az egyéb üzleti intelligencia megoldásokkal, CRM alkalmazásokkal vagy a piackutatással. Nagyot változott mára a helyzet. Egy kis képzavart alkalmazva azt mondhatjuk, hogy az üzleti intelligencia ezen területe kérdőjelből fejőstehén fázisba került. A nagyobb vállalatok szinte kivétel nélkül alkalmazzák ezeket az eszközöket, és ma már komoly és mérhető megtérüléseket tudnak felmutatni. Csak pár nagyot megemlítve: OTP Bank, T-Com, T-Mobile, Vodafone, Sanofi-Aventis. A termékkínálat bővülésének köszönhetően a nagyok után ma már párszázezer forintos beruházással a közepes és kisebb vállalkozások is képesek belevágni a professzionális elemzésekbe. Ugyanez a fejlődés megfigyelhető a szolgáltatói oldalon, ahol adatbányász, marketing tanácsadó és piackutató cégek sora rendelkezik tapasztalt gárdával, bevált módszerekkel és korszerű eszközökkel a hatékony elemzéshez. Ezen kívül jó hír, hogy magyar adatbányászok nemzetközi versenyeken is komoly sikerek érnek el, továbbá a Budapesti Műszaki Egyetem és az ELTE bekapcsolódásával a színvonalas adatbányász utánpótlás képzés is biztosítottnak látszik.
Adatelemzési és piackutatási konferencia
Ha kíváncsi arra, hol tart ma ez a terület, melyek a legjobb felhasználások, mik a piaci tapasztalatok, akkor szeretnénk figyelmébe ajánlani az SPSS IV. Adatelemzési és Piackutatási konferenciáját. A konferencia bemutatja a legkorszerűbb megoldásokat és kiemelt figyelmet fordít az adatbányászat, a kvantitatív és kvalitatív piackutatás kapcsolatára. Bővebb információkat a konferenciával kapcsolatban a www.spss.hu/konferencia linken találhat.
A konferencia média támogatói: