Élet-Stílus

Frohner Fecó egyszer egy Barbie-baba haját is befestette a szalonjában

RTL
RTL
A Barbie-mozi apropójából osztotta meg most a felvételt.

Három héttel ezelőtt debütált a mozikban az élőszereplős Barbie-film, ami azóta is sikert sikerre halmoz – köszönhetően az igencsak jól felépített marketingstratégiájának is.

A Barbie-őrület apropójából Frohner Fecó nemrég egy hároméves kisfilmet osztott meg az Instagram-oldalán, melyben az ikonikus babát látta vendégül a szalonjában: színfestésre érkezett, majd pink hajjal távozott. A fodrász néhány pillanatig egy feltehetően felnőttfilmből származó hangsávot is felhasznált a videóban ahhoz a jelenethez, amikor éppen a baba fejét masszírozta.

Kicsit pixeles a videó és kb. 3 éves, de aktualitását élvezi a Barbie-őrület miatt

– írta a felvételhez.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Frohner Ferenc (@ferencfrohner) által megosztott bejegyzés

Kapcsolódó
Margot Robbie, Kenergy, pink: miért volt sikeres a Barbie marketingje?
Közel 150 millió dollárból készült el Greta Gerwig Barbie-filmje, aminek marketingjére állítólag legalább ennyit költöttek. Mindent bevetettek: a szereplők a vörös szőnyegen is azonosultak karaktereikkel, TikTok-trendek taroltak, és mind a Mattel, mind a film forgalmazói nagyon okos lépéseket tettek annak érdekében, hogy a nyár legnagyobb dobása váljon a pink kalandból.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik