Míg tavaly nyáron az üzletág a JYSK Magyarország forgalmának 7,5 százalékát adta, idén ez az arány 12 százalékra emelkedett, és az eredetileg három fős dedikált csapat is újabb taggal bővült. A tapasztalatok szerint ahogy a magánvásárlók, úgy a cégek is először online nézelődnek, majd a bemutatóteremként is szolgáló áruházakban véglegesítik megrendeléseiket. És ugyan a különböző szektorok általános igényei eltérnek egymástól, jól látszik, hogy a vállalkozások körében is egyre inkább elterjed a skandináv dizájn.
Bemutatótermek az ország 92 pontján
A JYSK-nél üzleti ügyfél minden adószámmal rendelkező cég, legyen szó magánvállalkozásról, nonprofit szervezetről vagy költségvetési szervről. A JYSK BUSINESS TO BUSINESS rendszerébe való bekerüléshez nincs szükség külön regisztrációra, elegendő a számlázási adatokat megadni.
A JYSK hazai hálózatában 92 áruház található, vagyis az ország bármely pontjáról maximum 40 perces autóúttal elérhetőek, és ezek voltaképpen bemutatóteremként is üzemelnek. A dán kiskereskedelmi lánc mindig igyekszik jó ajánlatokat adni mindenkinek, a céges ügyfelek viszont bizonyos összegű megrendelés felett extra kedvezményeket is kaphatnak.
Ha az üzleti ügyfél a központi B2B csapattal lép kapcsolatba, akkor az üzletág csapatától is kaphat támogatást, de az áruházak értékesítői is felmérik az igényeket és a megrendelő számára releváns, az igényeket leginkább kielégítő termékeket kínálnak.
Nagy megrendelések esetén előre lehet tervezni a kiszállítást, akár az ecseri logisztikai központból, akár az áruházakból. A szállítás esetében a JYSK szakemberei mindig a legoptimálisabb módot igyekeznek megtalálni a dátum, a helyszín és a költségek figyelembevételével, az ügyfelek számára leghatékonyabb verzióban. Aki igényli, a JYSK partnerei közreműködésével az összeszereléshez is kaphat segítséget.
Iskolába kerti bútor, irodába sötétítő
A létesítményüzemeltetők és intézmények irodai bútorokat és kiegészítőket keresnek leginkább, az éttermek körében az étkező- és kerti bútorok, a szálláshelyek számára az ülőgarnitúrák és az ágyak a legnépszerűbb termékek. Utóbbiak terén – ahogy a Magyar Alvásszövetség által alapított Sleepfriendly Company díj is elismeri – a JYSK különösen erős kínálattal és szakértelemmel rendelkezik.
Tavaly az ukrán menekültválság miatt megnövekedtek az igények a matracok, takarók iránt a segélyszervezetek és a magyarországi egyházak részéről. Őket a szűkös határidők teljesítése mellett ajándékkártyákkal is támogatta a JYSK BUSINESS TO BUSINESS. Év végén a visszafogott fűtés ellensúlyozására plédekből és takarókból vásároltak sokat a céges megrendelők. A nyári meleg elleni védekezéshez viszont főleg az irodák és az óvodák körében keresettek a sötétítő függönyök.
A kínálatból adódóan a legerősebb szegmenset a HoReCa szektor adja, de a JYSK termékkínálatának sokszínűségét a megrendelők kreativitása is mutatja. Vásároltak már innen temetőbe székeket, iskolaudvarra kerti bútorokat, egy egyetem pedig a saját ajándékboltjában elérhető logózott plédek és törülközők alapanyagait rendelte meg a JYSK BUSINESS TO BUSINESS részlegétől.
„Míg a magánszemélyek saját használatra vásárolnak, az üzleti megrendelők ügyfeleik igényeit igyekeznek kielégíteni, és ez fontos szempont kiszolgálásukban. Mi tulajdonképpen az ügyfél ügyfelének fejével gondolkodva segítjük a vállalkozásokat a számukra leginkább megfelelő termékek, árak és szállítási feltételek megtalálásában” – mutat rá Nagy Ákos, a JYSK BUSINESS TO BUSINESS menedzsere.
További információk:
https://jysk.hu/jysk-B2B oldalon találhatóak, ahol elérhető az üzleti ügyfelek számára összeállított katalógus és a további kedvezményes ajánlatokat ismertető hírlevélre is fel lehet iratkozni. A további kérdésekre a JYSK szakemberei a +36 1 850 7997-es telefonszámon és a b2b-hu@JYSK.com e-mail címen is tudnak válaszolni.