Tegnap írtuk meg, hogy gondok vannak a K&H netbankjával, mára viszont megszületett a megoldás a problémára.
A gondot az okozta, hogy iOS alatt a mobilappot megnyitva az alkalmazás jelezte, hogy frissíteni kell a használat előtt, amire ugyanakkor nem volt lehetőség, sem az applikáción belül, sem az áruházon keresztül. Február 10-én délután az iPhone-os App Store-ból el is tűnt az alkalmazás, a bank pedig azt ajánlotta az ügyfeleknek, hogy SMS-azonosítással használják a netbankot. Ha valaki így még nem használta a webes felületet, annak azt tanácsolta a bank, hogy az Első belépés gombot választva állítsa be a mobiltokenes bejelentkezés lehetőségét.
Erre ugyanakkor már nincs szükség, mert szombatra hajnalra a korábbi ígéreteknek megfelelően visszakerült az áruházakba a K&H mobilbank alkalmazás javított verziója, az App Store-ból frissíthető a korábban letöltött applikáció, ami ezt követően már gond nélkül használható.