Gazdaság

Most megtudhatja a virslifogyasztás titkait

virsli (grill, )
virsli (grill, )

A Füstli a legkedveltebb márka a magyar fogyasztók körében.

Az ACNielsen Piackutató 2012. áprilisi adatai szerint a Sága Foods Zrt. 16,5 százalékos részesedéssel a hazai virsli szegmens piacvezetője. Ezzel a piac árbevételének 26 százalékát a Sága szerzi meg, főként a Füstlinek és ízvariánsainak köszönhetően, amelyek a teljes virsli piaci eladások 21 százalékát teszik ki értékben, mennyiségben pedig 12 százalékát. 2011-ben a vállalat éves belföldi árbevételének közel egyharmadát, 3,3 milliárd forintot meghaladó profitot termelt a cégnek a Füstli.

Másfél óra a gyártás

A Füstli család 12 éve, 2000 óta piacvezető termék, és már pár hónappal a bevezetését követően a legkeresettebb, legkedveltebb márkává vált a magyar fogyasztók körében.

A sárvári üzemben működik az itthon található legkorszerűbb gyártósor, aminek köszönhetően mindössze másfél óra elég ahhoz, hogy a termék fogyasztásra kész állapotban az asztalra kerülhessen. Fantázianevét különleges, bükkfával füstölt íze miatt kapta.

A virsli főétel

A Sága saját kutatásából az derül ki, hogy a virslit a legtöbben és a legrendszeresebben önálló ételként fogyasztjuk (78 százalék), főzve vagy grillezve. A rendszeres vásárlók 28 százaléka feltétként, 30 százalékuk pedig alapanyagként használja fel. Jellemzően – hétvégén és hétköznap egyaránt – a reggeli (54 százalék), illetve az esti (48 százalék) étkezések során fogyasztják. A megkérdezettek 92 százaléka legalább havonta vásárol virslit, de igen magas arányuknak, 74 százalékuknak kéthetente belekerül a kosarába, közülük 46 százalékk legalább hetente fogyasztja.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik