A megváltozott news feed új betűtípussal és kiemeltebb fényképpel fog jelentkezni, ám az egy évvel ezelőtt bejelentetthez képest csak apróbb módosítások történtek – írja a Mashable.
Ilyen például, hogy nagyobb gombot kapott az „Emberek, akiket ismerhetek” doboz a jobb oldalon és módosultak az ikonok az állapotfrissítésnél, a fényképek hozzáadásánál, illetve az ünnepelt ismerősöknél. A Facebook szerint – a felhasználók visszajelzései alapján – csak vizuális változások történtek, amelyek nem érintik a beállításokat, a hirdetéseket vagy azt, hogy a bejegyzések milyen sorrendben jelennek meg az idővonalon.
A Mashable szerint a következő lépésben a Facebook Oldalak fognak változni. Mind a rajongók, mind a kezelők új kinézettel fognak találkozni, amelyet a cég „áramvonalasnak” nevez. Az új dizájn két oszlopot fog tartalmazni a korábbihoz hasonlóan, ám jobbra kerül az oldal idővonala, balra pedig információk a cégről és a márkáról.
További változás, hogy a „barátok meghívása” és az állapotfrissítés is a képernyő bal oldaláról a jobbra kerül. A kezelőknek elérhetővé válik egy új felület, amelyen a hirdetések adatait, a like-ok számát és a posztok elérését tudják nyomon követni. A Facebook közzé tesz egy „Oldalak követése” alkalmazást is, amellyel a hasonló vagy konkurens oldalak eredményeit lehet összehasonlítani a sajátunkkal. Az oldalak megújítása, az ígéretek szerint, kevesebb mint egy héten belül lezajlik.