Gazdaság

A vállalatok szerint a piacbővítés a kiút a válságból

A vállalatok a piacbővítést tartják a válságból kivezető útnak - mondta Chikán Attila, a Budapesti Corvinus Egyetem professzora a Magyar Közgazdasági Társaság (MKT) rendezvényén.

A professzor kiemelte: míg korábban a vállalatok stratégiájukban a növekedésre koncentráltak, addig a gazdasági válság idején a visszahúzódás, a védekezés jellemezi őket.

Chikán Attila a “Vállalati versenyképeség válsághelyzetben” című kérdőíves felmérésből adódó következtetésként elmondta: a gazdaságpolitikának biztosítania kellene a cégek piacbővítési szándékához megfelelő intézményi hátteret, továbbá szükség lenne külgazdaság stratégiára, és az innováció támogatására.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik