Négy kategóriában hirdetett győztest a YouTube, díjat nyert egy rák ellen harcoló kisfilm és az öngyilkosság veszélyeire felhívó alkotás is.
Nyolcadik éve adják a DoGooder Video Awardot, a cél az, hogy kreatív legyen az alkotás, nonprofit és valami társadalmi problémára hívja fel a figyelmet – írja a Mashable. A YouTube előválogatta a videókat, a közönség pedig szavazott, nemrég pedig megtudhattuk, idén kik nyertek.
Az ImpactX díjat az a videó nyerte meg, amiben szülők és gyermekek mesélnek a rákról, elmesélve saját történetüket:
A legjobb nonprofit alkotás első helyezettje az a videó lett, ahol az öngyilkosság veszélyeire hívják fel a figyelmet, a tinik életébe nyerünk rövid betekintést, azt üzenik a szülőknek, az ő életük sem könnyű:
A viccesen figyelemfelhívó díj nyertese az a kanadai társaság, amely szintén a rák ellen harcol, ők egy nagyon aranyos videóban hívják fel a hererák veszélyeire, valamint a megelőzésre a figyelmet:
A leginspirálóbb, fiatalok által készített videó pedig „A paradicsom, ami nem létezik” címet kapta, kisgyerekek mesélnek a bevándorlásról mint élményről, ahogy ők átélték mindezt: