„Felkészültünk, nem kicsit, nagyon” – így kezdi a Magyar Nemzetnek adott interjúját Hollik István, a Fidesz kommunikációs igazgatója, aki nem sokkal később már arról beszélt, hogy: „2006 óta tudjuk, a baloldal esetében az erő mindig agresszióval társul. Éppen ezért nekünk érdemes megmutatnunk időről időre, hogy nálunk az erő, békére és összefogásra alapul. A március 15-i békemenet ismét alkalmas lesz arra, hogy bebizonyítsuk: ha a magyar nemzet jövőjéről van szó, akkor erőt és összefogást tudunk mutatni.”
Hollik arra az izzasztó kérdésre, hogy mi a 2022-es országgyűlési választás legfontosabb tétje így reagált:
Az, hogy visszatér-e a múlt vagy sem. Ugyanis történelmi lehetőséget adott kezünkbe a gondviselés: amellett, hogy megvédjük az eredményeinket április 3-án, egyszer és mindenkorra lezárhatjuk a kudarcos Gyurcsány-korszakot is.
Az interjú során négyszer kerül elő Gyurcsány Ferenc neve, míg az ellenzéki miniszterelnök-jelölt Márki-Zay Péter nevét egyszer sem ejti ki a száján sem az újságírója, sem Hollik. Utalás viszont van rá: „egy báb miniszterelnök-jelölttel felálló, Gyurcsány Ferenc vezette hatpárti baloldal mindent jelentene az országnak, csak politikai stabilitást nem” – mondta Hollik.
A gyermekvédelmi népszavazásnak nevezett eseményről úgy vélekedett a kommunikációs igazgató, hogy
ennek az új keletű genderpropagandának nem ismerjük a hatásait. Egyetlen tudományos publikáció sem áll rendelkezésre azzal kapcsolatban, hogy mit okozna az, ha a szülők kezéből kivennék a szexuális nevelést, hogy azt átadják mindenféle genderaktivistáknak. Ez végső soron nem más, mint kísérletezés a gyermekeinkkel. Egyben biztos lehet minden magyar: mi a népszavazás eredményében testet öltött népakaratot tiszteletben fogjuk tartani!
Hollik azt látja, hogy a közösségi médiában nagy hátránnyal indultak, és „a pálya továbbra is balra lejt, de ez csak motivál bennünket abban, hogy itt is megkettőzött erővel küzdjünk. Jó látni, hogy sok patriótagondolkodású magyar is csatlakozott ebben hozzánk!”
Hogy Hollik miből gondolja, hogy balra lejt a pálya, azt nem fejtette ki. Mindenesetre a 444 nemrég arról írt, hogy szűk 3 év alatt összesen több mint 4 milliárd forint ment el politikai hirdetésekre a Facebookon, és messze a kormányoldal költötte a legtöbbet, 2,5 milliárdot.