Tavaly, 37 év után először fordult elő, hogy a Budweiser amerikai sörmárka nem vásárolt reklámidőt az aktuális amerikaifoci-döntőre, a Super Bowlra, helyette a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos társadalmi üzenetek elkészítésére fókuszáltak.
A Budweiser reklámjai legtöbbször két visszatérő elemmel dolgoznak: kutyákkal és lovakkal (nem, nincs közük az egyébként létező Kutyák és Lovak magazinhoz). A sörreklámokban mindig a clydesdale lovak tűnnek fel, ők a cég életében a szesztilalmat követően, 1933 környékén tűntek fel először. Feladatuk az volt, hogy leszállítsák az Anheuser-Busch cég (ők gyártják a Budweisert) söreit kocsmákba. 1986 óta a Super Bowl-reklámokban is feltűnnek, nem beszélve arról, hogy általában letarolják az internetet a szívmelengető videókkal.
Az új reklámban azt látjuk, hogy egy clysdale ló megpróbál átugrani a kerítésen, de a lába megsérül. Felépülését nagyban segíti a farm golden retriever kutyája. Ezzel a koronavírus-járványra szerettek volna reflektálni az alkotók.