Több száz fontot bukott már egy oldhami étteremtulajdonos, mert több vásárlónak is vissza kellett fizetnie a rendelt étel árát – írja a Ladbible.
Hassan Habib a Lucky’s társtulajdonosa, az étteremnek pedig a Just Eat szállítja ki az ételeit. Aki elégedetlen a megrendelt termékekkel, az visszakérheti az árát, amit az étteremnek kötelessége kifizetni.
Habib elmondta, hogy kisvállalkozóként eléggé megérzi ezeket a visszatérítéseket, ezért nem dolgoznak tovább a szállító céggel.
Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért, de a Just Eat-en többé nem leszünk elérhetők kiszállításra!
– közölte.
A vállalkozó szerint sokan visszaélnek ezzel a lehetőséggel.
Elmondása szerint volt, hogy valaki négy turmixot, egy sajttortát és egy fagylaltot rendelt, majd 45 perccel később visszakövetelte az árát, mert túl hideg volt.
Habib szerint rengetegen próbálnak ügyeskedni, hogy mondvacsinált indokokkal ingyen ételhez jussanak.
A Lucky’s tulajdonosa elismerte, hogy a bojkottot megérzi majd az étterme, de azt írta, hogy nincs más választása. Azt kéri, hogy aki rendelne tőlük, az az étterem honlapján keresztül tegye ezt.
Habib nincs egyedül, egyre több vendéglátósnak szúrja a szemét a Just Eat módszere. A manchestereveningnews.com cikke szerint 100 vállalkozó össze is fogott, hogy rákényszerítse a céget, hogy szüntesse meg ezt az akciót.