A Clark Ádám téri villamosalagút átadásával végre valóban átszállásmentesen járható át Buda kötött pályán, azaz a fonódó végre ellátja a feladatát. Remélhetőleg hamarosan az olyan gyerekbetegségek is megszűnnek, amelyek eleinte még akadályozzák a maradéktalan működést. Tamás írt erről a BKV-Figyelő Facebook oldalán.
2016. március 14. 17:30 után nem sokkal (azaz az alagút átadásának napján – a szerk.). Ez a kép 17:26-kor készült, a képen látható villamossal jöttem ide (Bécsi út, végállomás), majd ezzel is mentem vissza.
Mivel csak nézelődni jöttem a fonódóra, nem volt nagyon lényeges, csak bosszantó, hogy a Futár hülyeségeket ír ki! Miután kinézelődtem magam, megnéztem a Futár kijelzőjét, a bent álló két villamos közül melyik indul előbb. Mondjuk gyanúsan sok, 12-14 perc volt mindkettő mellett.
Sajnos a képen nem igazán olvasható a Futár kijelzője a peron végén, mert akkor még nem sejtettem, hogy zöldségeket ír ki! Percek múlva már rájöttem. Valamennyire kivehető azért a tartalma.
A bal kocsi volt a nyerő (de csak a Futár szerint!), ezért abban foglaltam helyet. És mi történt? Na mi? Hát persze, hogy a másik ment el, percekkel hamarabb! De előtte még balról, egy félreálló vágányról elénk ment egy különös feliratú másik CAF, járatszáma nem volt, csak utcanevek virítottak a sárga ledes kijelzőjén. Hát az miféle titkos járat? Nem az volt ráírva, hogy “utasokat nem szállít”.
Az csak egy különös részletkérdés, hogy a Clark Ádám téren minden típusú villamos mindkét irányban annyira lépésben halad, hogy szinte áll! Teljesen érthetetlen! A legelejétől a legvégéig, nem csak bent az alagútban.