Aszfaltoztak a sarkon, ezért nem fordult be a 217-es busz a megállóba, olvasónk pedig harmadmagával hoppon maradt. Érdekes módon a következő busznak sikerült az, ami az előzőnek nem. Olvasónk panaszlevelet írt a BKV-nak, amelyet a BKV-Figyelőhöz is eljuttatott.
Sajnos folyamatos problémákkal találkozom a 217-es járaton Kőbánya alsó felé. A mai eset már nálam is kiverte a biztosítékot! Mai napon (2014. június 23.) 15:00-kor álltam a (Szlávy utcai – a szerk.) megállóban, hogy utazni tudjak Kőbánya alsó végállomásra. 15:04-kor nem jelent meg a busz, ahogy hirdetve van, gondoltam biztos késik pár percet, mert nagy a forgalom. De nem ez történt, mint utólag kiderült!
Fotó: Wikipedia/VinceB
A busz, aminek jönni kellett volna a Kőér utcából 15:08-kor kanyarodott be a Gergely utcába (mivel az utca nyílegyenes, szabad szemmel láttam), ezzel kihagyva a megállót, ahol harmad magammal vártam a járatra! A következő busz sofőrje, ami 15:19-kor indult pontosan, elmondta hogy a Kada utca és a Gyömrői út sarkán aszfaltoznak, és nem kanyarodott be a busz. Miért? Gondolta, neki így könnyebb lesz? Miért tudott a következő busz sofőrje bekanyarodni a sarkon, hogy minket is felvegyen?
A busznak a sofőrje, ami végül elvitt az úti célomhoz (rendszáma: BPI-664), legalább tisztelettudó volt, és mint kiderült, tud vezetni (neki köszönöm, hogy legalább elmondta, mi lehetett a probléma, bár védte a kollégáját), mert neki ment, ami a kollégájának nem.
Tavaly már volt problémám ezzel a járattal, mert a Szlávy utcai megállóból 15:35-kor (a mostani menetrend szerint 15:34-kor – a szerk.) induló busz rendszeresen előbb ment el. Akkor már írtam önöknek, és pontosan 30 nap múlva ígéretet kaptam arra, hogy ellenőrizni fogják a sofőröket. Nem vagyok biztos benne, hogy meg is tették, mert a mai napig is rendszeres ez a probléma.
Nem értem, miért hívják ezt szolgáltatásnak! Itt lenne az ideje, hogy végre rendesen végezzék a feladatukat, mind a sofőrök ezen a járaton, és mind önök, akiknek a panasszal érdemben is kellene foglalkozniuk! Nem jókedvemben írom a levelet, hanem azért, hogy tegyenek valamit. Méghozzá minél hamarabb, mert a helyzet már tarthatatlan.
Várom mielőbbi intézkedésüket, és válaszukat! Szerintem reménytelen, hogy 30 napon belül tegyenek valamit, mert – mint kiderült – nincsenek a helyzet magaslatán. Ezt a levelet elküldöm a BKV-Figyelőnek is.