Olvasónk barátnője nem érti, hogy a BKV miért nem tájékoztatja az utasokat a menetrendben arról, hogy az a busz, amire várnak, nem megy végig a teljes vonalon, hanem Gerázsmenetként jóval a végállomás előtt leteszi az utasokat. Nincs is annál kellenemesebb, mikor valaki felszáll, jegyet lyukaszt, majd menet közben leszállítják, mert a busz nem megy tovább.
Kedves BKV-figyelő!
Az utóbbi időben dühödtem fel annyira, hogy gondoltam mostmár veled/veletek is megosztom.
Sajnos sokadjára fordul elő. Éjszakára járok dolgozni, rendszerint a Törökbálint, Munkácsy Mihály utcai végállomásról 21:10-kor induló 272-es autóbusszal utazom be a városba. Több ízben fordult már elő, hogy sem a menetrendben, sem a busz járatszám-sávjában nem volt feltüntetve és az autóbuszvezető nem közölte azt, hogy a busz GARÁZSMENET, a Dayka Gábor utcai megállónál tovább nem közlekedik (utasokkal legalábbis).
Világos előttem, hogy a menetrendben van olyan járat (ahogy jelzik is, az “a” jelű), amely csak a Dayka Gáborig megy. Ezek azonban késő esti, majdnem éjszakai járatok. Sem a 21:10-kor Törökbálint, Munkácsy Mihály utcai végállomásról induló járatnál nincs feltüntetve ilyen, sem a mainál (2011.08.08), 10:00-kor Törökbálint, Munkácsy Mihály utcai végállomásról induló járatnál NEM VOLT FELTÜNTETVE. A menetrend sem hívja fel a figyelmet, ennek ellenére a teli busszal a Sasadi úton közölte a sofőr, hogy innen márpedig nincs tovább. A dolog szerencsére nem engem érintett, hanem barátnőmet, de ahogy én annak idején, úgy ő is elkésik ma a munkahelyéről. Nem tudom, hogy ezért vajon vállalja-e a BKV a felelősséget…
Kérlek írd le, hogy mit gondolsz erről, mert bár alaposan ellenőriztem a dolgot, nem akarok hülyét csinálni magamból, de szerintem ilyen akkor sincs.
Üdv, Gábor