Közélet

Offtopic: Kezet foghatna a MÁV és a BKV menedzsmentje

Nem titok, a BKV-figyelő Budapesttől egy kicsit távolabb lakik, és a fővárost minden nap vonattal közelíti meg. Annyira szerencsés embernek mondhatja magát, hogy az ország két szuper közlekedési vállalatával is utazhat, legalább napi 45-60 percet. Amikor nem a Gaskó sz*patja az utasokat, akkor épp a MÁV:

Vasárnap a 13.07-es dunaújvárosi vonattal szerettem volna a Délibe menni, Érd-felsőről. Ebben az időben 1 egység Flirt motorvonat szokott járni, mióta a MÁV átcsoportosította az Érdieknek ígért új vonatokat Komárom felé, illetve külföldre (magyar embernek a szar is jó jeligére).

A MÁV fejesei még nem jöttek rá, hogy egy Flirt nem elég. Egy átlagos vasárnap délután sincs rajta ülőhely, általában állni kell, és nem mindenki bír ki 40 percet állva. A MÁV ma is nagyon jól szervezkedett. Ma is egy egység vonatot küldött, amikor számíthattak rá, hogy az EFOTT-ról hazatévedő emberek a dunaújvárosi vonattal fognak menni.

Eredmény: Ajtóban ülő, csüngő emberek. Felszállás lehetetlen. Meg kellett várni a következő 1 óra 30 perc múlva érkező vonatot. Köszönhető ez a fasza szervezésnek.
 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik