A vártnál nagyobb lett a Facebook nyeresége és bevétele a második negyedévben – írja az MTI. A cég közölte, hogy a június végével záródott három hónapban az adózott eredménye 56 százalékkal, 10,394 milliárd dollárra, részvényenként 3,61 dollárra nőtt az egy évvel korábbi 5,178 milliárd dollárról, részvényarányosan 1,8 dollárról.
Bevétele 18,7 milliárd dollárról 29,1 milliárd dollárra ugrott, ezen belül a reklámbevétel 56 százalékkal, 28,58 milliárd dollárra emelkedett. Az elemzők eredetileg kisebb, 3,04 dollár részvényarányos profitra és szerényebb, 27,85 milliárd dollár bevételre számítottak.
Facebook közösségi hálózatba havonta legalább egyszer belépők száma június végén 2,9 milliárd volt, ami az egy évvel korábbihoz képest 7 százalékos növekedést jelent.
A negyedévben napi átlagban használók száma ugyancsak 7 százalékkal, 1,91 milliárdra emelkedett.