Szórakozás

Justin Bieber kutyasétáltatós szettben lett egy luxusmárka arca

Az énekes nem tűnik valami lelkesnek az elkészült fotókon.

Valami egészen nagy megújulás történt a Balenciaga közösségi médiás felületein, ugyanis visszamenőleg töröltek nagyjából minden posztot az elmúlt kábé tíz évből, így július 23-ai dátummal vannak fent Twitteren és Instagramon is a legfrissebb posztjaik.

Viszont megnyerték reklámarcnak Justin Biebert, aki a márka új kollekcióját promózta a felületeken. Hogy az énekes nagyon unott arca egy koncepció eredménye, netán rendkívül unta a fotózást, arról nincsenek információk. Az sem kizárt, hogy Bieber mellől lephotoshopolták az őt lefogó stábtagokat, akik kényszerítették a fotózásra.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Balenciaga (@balenciaga) által megosztott bejegyzés

Ajánlott videó

Olvasói sztorik