Élet-Stílus

Közel 50 milliós adománnyal zárja a P&G 2021 első félévét (X)

2021-ben is folytatta a Covid-19 járvány okozta helyzet enyhítése érdekében tett adományozási programját a Procter&Gamble és eddig közel 50 millió forint értékben segítette a helyi szervezetek és közösségek munkáját Magyarországon.

A vállalat elkötelezett a másfél éve tartó járvány kihívásainak leküzdésében és világszerte jelentős adományozási programot folytat a helyi közösségek megsegítése érdekében. Magyarországon az elmúlt fél évben eddig több mint 47 millió forint értékben nyújtott pénzügyi és terméktámogatást számos hazai szervezetnek, mint a Magyar Vöröskereszt, az SOS Gyermekfalvak, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Habitat for Humanity, a Pest Megyei Flór Ferenc Kórház és több helyi egészségügyi és oktatási intézmény.

A vállalat hozzájárulása széleskörű, az anyagi támogatás mellett női intimhigiéniai és babaápolási termékekkel, tisztítószerekkel, kézfertőtlenítővel látja el a szervezeteket, hogy rajtuk keresztül eljusson a segítség a nehéz helyzetbe került családok és közösségek részére országszerte.

A vállalat a világon eddig több mint 20 országban, több mint 30 millió dollárral támogatta a rászorulókat és közösségeket.

Amíg a járvány továbbra is fennáll, a mi segítségnyújtási elkötelezettségünk is megmarad. Idén indult Lead with Love programunk keretében globális szinten ezévre 2021 jótettet tűztünk ki célul, ennek jelentős része továbbra is a pandémia kihívásaival szembesülő küzdelem csökkentésére irányul, mert bár míg egyesek már a normalitás visszatérését érzékelik a látóhatáron, sokan még mindig a járvány pusztító egészségügyi és gazdasági következményeivel néznek szembe. Egy nagyvállalat szerepe ilyenkor még inkább megnő, ezért továbbra is elkötelezettek vagyunk abban, hogy erőforrásaink, kapcsolataink és üzleti szaktudásunk felhasználásával, szoros együttműködésben a régóta működő partnereinkkel támogatást nyújtsunk az egész világon. Hisszük, hogy anyagi és termékadományainkkal százezrek életét tehetjük könnyebbé.” – mondta Krubl Yvette, a vállalat kommunikációs vezetője.

A vállalat Európában összefogott a Vöröskereszt és a Vörös Félhold Társaságok Nemzetközi Szövetségével (IFRC) és a Nemzeti Társaságokkal, hogy támogatást nyújtsanak a frontvonalban dolgozóknak az egészségügyi és higiéniai beavatkozások, az oltások és a helyi gazdasági előrelépés fokozása érdekében.

A Magyar Vöröskereszt a vállalat egyik kiemelt támogatottja, az elmúlt hat hónap során több mint 16 millió forintnyi termékadományban részesültek. A szervezet az adományt rászoruló gyermekes családokhoz és hátrányos helyzetben élő közösségekhez juttatta el országszerte.

A Procter & Gamble-ről:

A vállalat portfoliója az egyik legerősebb a világon olyan megbízható, minőségi és vezető márkákkal, mint az: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. A P&G csapata mintegy 70 országban van jelen világszerte. A P&G-ről és termékeiről szóló legfrissebb hírekért és részletes információért látogasson el a http://www.pg.com oldalra. További információkért kövessen minket közösségi média oldalaink valamelyikén: Twitter, LinkedIn, Instagram, Facebook   

Ajánlott videó

Olvasói sztorik