Az InfoRádióban Kubatov Gábor elárulja, a 2022-es választásra más kommunikációval készül a Fidesz, mert a televíziónál nagyobb szerepe lett a közösségi médiának a politikai kampányokban is. A Fidesz alelnöke azt mondja, nekik nem lesznek trollcsapataik.
Ő ugyanis hisz abban,
hogy a választási kampányban tiszta módszereket kell használni és alkalmazni.
Szerinte a közösségeken nagyon sok múlik, ő régi híve annak, hogy kapcsolatot kell tartani a választókkal. Az interjúban ő maga hozza szóba a Kubatov-listákat, jelezve, milyen komoly hozadéka van, ha a politika ismeri a választók véleményét.
Kubatov Gábor számára az teszi széppé a közösségi médiát is, hogy lehet építeni a közösséget, meg lehet hallgatni a választókat. A közösségépítéssel azért állnak jól, mert nagyon jól teljesít az Orbán-kormány, sokan kedvelik őket.
Az a kérdés csak, hogy ezt a kedvelést átfordítják-e aktivitássá.
A Fidesz alelnöke pártja támogatottságát nagyon magasnak tartja, összevetve a 2017-es, 2013-as hasonló adatokkal. Szerinte már nem kell módosítani a választási szabályokon, jó esélyük van nyerni 2022-ben. Az amerikai kampányból is a közösségi média szerepét emeli ki. Elgondolkodtatónak tartja, hogy Donald Trump Twitter- és a Facebook-oldalát lekapcsolták, nyilvánvalónak nevezi, hogy erre készülni kell. Emlékeztet rá, hogy „mindenkit letiltani lehetetlen” egy közösségben, „a Fidesz pedig a virtuális térben is jó közösséget fog alkotni. Ha valakit törölnek, támogatók átveszik a szerepét és kommunikálnak ugyanúgy tovább.
Mindenkinek föl kell készülni erre a helyzetre. A Facebook, ha az Egyesült Államok elnökét letörölte, bárkit letörölhet indoklás nélkül.
Kubatov szerint a Fidesznek mindenhol vannak hívei, ő mindenhol, nyerni akar. Budapesten is. Számításai szerint mintegy 60 körzetet kell hozniuk a parlamenti többséghez. A járvány elleni védekezéssel elégedett, szerinte a kormány amit lehetett, megtett, döntéseit értik az emberek.
Inkább a probléma az, hogy a Gyurcsány vezette egyesült baloldal mindvégig a vírusnak szurkolt.