Élet-Stílus

36 kampány kapott marketing-Oscart

A tizedik, jubileumi EFFIE-gálán a VW Amarok – Falka című kampánya kapta a platinadíjat.

Az EFFIE-díjat 1968-ban alapította az Amerikai Marketing Szövetség azzal a céllal, hogy elismerje azokat a reklámkampányokat, amik eredményesnek és hatékonynak bizonyultak. Ez az egyetlen olyan díj, ami nem elsősorban a kreativitást, hanem az eredményességet jutalmazza. Nem kizárólag amerikai jelenség: a gálát most már 40 országban rendezik meg minden évben.

Magyarországon a jubileumi, tizedik EFFIE-gálán 11 arany, 14 ezüst és 11 bronz marketing-Oscart osztottak ki. A leghatékonyabb kampányért járó platinadíjat 2011-ben a Rebel Rouse Kft. ügynöksége kapta, a VW Amarok Falka című online kampányért, amit a Porsche Hungária megrendelésére készített.

A neves hirdetési és médiaszakemberekből álló, legalább 100 tagú zsűri a döntőbe jutott 59 pályaművet 2 napon keresztül vizsgálta. A győztesek között a Rebel Rouse mellett idén ott volt az ACG, az OMD és a Young&Rubicam is.

Íme, az Amarok bevezető kampányfilmje:

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik