Tegnap mi is megírtuk, hogy eljött az év egyik leginkább várt médiaeseménye Nagy-Britanniában, a John Lewis-féle ünnepi hirdetés. Az áruházlánc spotja idén is robbantott, egy nap alatt több mint 4 milliónál jár a megtekintések száma a YouTube-on.
A kisfiú és legjobb barátja, Monty, a pingvin története azonnal meghódította a briteket és a világ összes többi internetező népét, és – ahogy az ilyenkor természetes – még napokig beszédtéma marad.
És jönnek a paródiák.
Az első a fekete humor gyalázatos támadása. A megható történet tragikus véget ér:
Itt pedig horrorfilm-trailernek használták fel a cuki képeket.
Az egész világ által körülrajongott pingvines spotnak egyvalaki biztos nem örül. Az a férfi, aki egyik évben sem várja a John Lewis reklámjait. Sőt, előre retteg a naptól, amikor megérkezik a hirdetés. Az úriembert John Lewisnak hívják, és övé a @johnlewis Twitter-profil.
Így aztán minden év ezen szakaszában, a reklám megjelenése utáni órákban és napokban az oldalát elözönlik a bejegyzések, amelyeket valójában nem neki szánnak, hanem az áruházláncnak, és amelyekben ezrek írják, hogy megríkatta őket a reklámjuk. Pedig John már a magáról szóló Twitter-felületre is beírta a foglalkozása, a családi állapota és a világnézete mellé, hogy „nem áruházlánc”.
Fotó: twitter.com/johnlewis