Amikor Emily Clow megpályázott egy marketinges pozíciót a Kickass Masterminds nevű austini cégnél, még nem sejtette, hogy néhány nap múlva róla írnak majd a lapok.
A 24 éves texasi nő gondosan kitöltött minden, a jelentkezéshez szükséges űrlapot, többek között megadta azt is, milyen közösségi felületeken van jelen. Hiba volt.
A vállalat egyszerűen lelopta a fotót a lány Insta-oldaláról, és a következő megszégyenítő felirattal tette közzé:
Közérdekű: ne osszátok meg potenciális munkaadótokkal közösségi médiás oldalaitokat, ha ehhez hasonló tartalmak szerepelnek rajta. Profi marketingest keresek – nem pedig bikinimodellt.
Még azt a jó tanácsot is megosztották, hogy nyugodtan menjen le kutyába bárki a privát életben, de profi állást nem fog kapni, ha ezt meg is mutatja a nagyközönségnek.
@kickassmasterm pic.twitter.com/rhVUhMTsZg
— Emily Clow (@emilyeclow) October 1, 2019
Emily Clow nem akart hinni a szemének, sokkolta, hogy a saját fotójával alázzák nyilvánosan. Természetesen azonnal írt a cégnek; jelezte egyrészt, hogy nem gondolná, hogy az Instagramon csak munkavonatkozású tartalmakat oszt meg az ember, és egyetlen képen sem látszódhat a bikinije, másrészt, hogy tudomása szerint a nők többsége fürdőruhát visel egy medence mellett és nem mackónadrágot. Harmadrészt pedig felszólította a Kickass Mastermindsot, hogy azonnal vegyék le a fotóját.
A nem annyira profin reagáló cég nyilvánvalóan nem számított arra, hogy az egészből ekkora ügy kerekedik, mindenesetre miután a rájuk nézve nem túl hízelgő sztori megjelent a lapokban, a Kickass Masterminds összes (értsd: Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn) felülete elérhetetlenné vált.
Emilyt pedig azóta elhalmozták állásajánlatokkal.