A BAA eddigi gyakorlata szerint az üzletágban ennél hosszabb elkötelezettség birtokában vágnak bele a nagy fejlesztésekbe. A társaság vezetői kifejtették, hogy reményeik szerint bármilyen privatizációs módszert is választ az ÁPV Rt., azt érdemesnek találják arra, hogy ajánlatot tegyenek. A brit vállalat képviselői reménykednek abban, hogy akár 99 évre is szerződhetnek.
A BA Rt. privatizációja iránt legalább tíz – szakmai és pénzügyi – befektető érdeklődik. A hazaiak között várhatóan ott lesz a Demján Sándor érdekeltségébe tartozó Euroinvest Rt. is. A külföldi szakmai cégek közül eddig a német Fraport, a dán KSL és két spanyol társaság jelezte részvételi szándékát.
A magánosítási ügylet magyarországi tanácsadója ezekben a hetekben véglegesíti javaslatait, amelyeket feltehetően május elején tár a vagyonkezelő elé.
A BAA fölvásárolt több nagy-britanniai és külföldi repülőtér-üzemeltetőt, és tulajdonosként vagy üzemeltetőként jelen van Nápolyban, továbbá hat ausztrál és négy amerikai légikikötőben. Hozzá tartozik a három legnagyobb londoni repülőtér, továbbá a Heathrow Express gyorsvasút.