Moravcsik László véleménye szerint azért is sikerült elérnie a társaságnak ekkora növekedést, mert eredményes volt a Canon belső struktúrájának korszerűsítése. Hozzátette: az elmúlt években jelentős árcsökkenés volt a piacon, amit az is mutat, hogy 60-80 százalékkal több terméket kellett eladniuk ahhoz, hogy ekkora árbevételt el tudjanak érni.
A sajtótájékoztatón elhangzottak szerint a Canon a legnagyobb előrelépést a fotó- és a video üzletágban tette: e termékek értékesítéséből 2003-ban az árbevétel 64 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. A fotó-, video üzletág az elmúlt évben összesen 53 ezer készüléket értékesített, aminek fele digitális volt. A társaság az idén a fotó-, video üzletágban mintegy 20 százalékos növekedést tervezett, s eredetileg mintegy 10 ezer digitális berendezést akart eladni.