Vasárnap reggel a Magyar Telekom több ügyfele jelzett szolgáltatáskimaradást: a szolgáltató Facebook-oldalán arra panaszkodtak, hogy nem működik az IPTV szolgáltatás, több csatorna nem elérhető, és az ügyfélszolgálatot sem lehet felhívni.
A hvg.hu megkeresésére a cég sajtóosztálya közölte: áramellátási zavar miatt tapasztalhattak ügyfeleik fennakadást, de az IPTV szolgáltatás 9.15 után helyreállt.
Frissítés: 13 óra előtt a Magyar Telekom közölte, hogy a 1414-es ügyfélszolgálati telefonszám ismét elérhető, de a megnövekedett forgalom miatt az ügyfeleknek hosszabb várakozási időre kell készülniük. Ügyfeleik türelmét és megértését kérik. Emellett kérik azon ügyfeleiket, akik még hibát tapasztalnak az IPTV szolgáltatásban, hogy indítsák újra set-top boxukat, és ha felugrik egy „betöltési hiba” üzenet, a távirányítón nyomják meg a VISSZA gombot.
(Illusztráció: MTVA / Jászai Csaba)