Kultúra

Szárnyal a Facebook-film

A Facebook születéséről szóló, A közösségi háló című film tovább tartja magát az észak-amerikai kasszasikerlista csúcsán.

A jó kritikák és élénk érdeklődés által övezett internetes dráma péntektől vasárnapig újabb 15,5 millió dollárt (3,1 milliárd forintot) kasszírozott, így észak-amerikai összbevétele az elmúlt tíz napban meghaladta a 46 millió dollárt (9,2 milliárd forintot). A Columbia Pictures szerint ezzel már be is hozta gyártási költségeit, és elindult a nyereségesség útján.

A toplista második és harmadik helyét két friss bemutató, az Ilyen az élet című romantikus vígjáték és a Secretariat című lóversenyfilm foglalta el. A Katherine Heigl és Josh Duhamel sztárszereposztással készült Ilyen az életre a nézők 14,5 millió dollárért váltottak jegyet. A hetvenes évekbeli legendás versenyló, Secretariat és lovasa, Penny Chenery sztorijára pedig 12,6 millió dollárt adott ki a közönség.

A Disney három dimenzióban készült baglyos animációja, Az őrzők legendája hétmillió dollárral lett negyedik a listán, a Wes Craven műhelyéből kikerült My Soul to Take című 3D-s horror pedig 6,9 millióval kezdte meg szereplését az amerikai mozikban.

Elemzők szerint a mozikat főleg a harmincas vagy idősebb korosztály töltötte meg, és a tavalyihoz képest továbbra is jóval – ezen a hét végén 15,3 százalékkal – alacsonyabb volt a bevétel.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik