Belföld

A PM szerint a koncessziós autópálya-építés befektetés a jövőbe

A magánbefektetések, a koncessziós alapú sztráda-építések révén 2006-ra Miskolcig, Nyíregyházáig, Debrecenig, Szegedig, Dunaújvárosig, és a Balaton déli végéig ér az autópálya, így az országnak 20-25 éves lemaradást sikerül behoznia - közölte a Pénzügyminisztérium (PM).

A közlemény szerint a koncessziós autópálya-építés, befektetés a jövőbe, egy olyan megoldás, amely a magánbefektetői érdekeltség érvényesülésével biztosítja, hogy az építés és az üzemeltetés hatékonyabbá váljon, és gyorsítja az állami infrastruktúra felzárkózási program végrehajtását.

A koncessziós autópálya-építés legutóbbi tapasztalatai kedvezőek, így épül tovább az M5-ös autópálya Szeged felé, és az M6-os Dunaújvárosig. Ezek a koncessziós autópályák bekerülnek a matricás rendszerbe, így mindenki számára megfizethetők lesznek.






Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik