Bár a szolgáltatás kizárólag a www.biztositas.hu oldalon vehető igénybe Rácz István a társaság ügyvezetője elmondta, hogy felkészülten várják az ügyfelek újabb rohamát. A www.biztositas.hu öt szerverrel szolgálja ki a látogatókat, akik idén mintegy négyszer annyian vannak, mint az előző év hasonló időszakában.
A tapasztalatokról a szakember elmondta: a www.biztositas.hu a kampány első hetében mintegy 4500 szerződéskötési igényt fogadott, oldalát több mint 200 000 felhasználó kereste fel, akik összesen mintegy 4 000 000 oldalnyi információt töltöttek le a honlapról.
Az eddig elvégzett díjkalkulációk alapján – az idén biztosítót váltó ügyfelek – a tavalyi évhez hasonlóan átlagosan mintegy 15-20 000 Ft-ot takarítanak meg. Átlagos megtakarításról lévén szó természetesen van, aki 2-3 ezer forintért is biztosítót vált, de nem ritka aki 30-40 ezer forintot is megtakarít idén kötelezőjén.
A szakember kiemelte, hogy további előnye az – egyébként ingyenes – online alkuszi szolgáltatásnak, hogy az alkusz nem csak a régi biztosítónál jár el a drágának tartott biztosítás felmondásában és bónusz igazolás kikérésében, hanem az új biztosítóhoz is beviszi az ajánlatot, levéve az autós válláról a biztosítóváltás terheit.
A www.biztositas.hu első heti adatai alapján az Union, az Argosz és az Uniqa biztosító tűnik az idei kampány győztesének, de ez az információ, bár orientál, önmagában még nem elegendő az egyes autósoknak a választáshoz, hiszen vannak olyan szegmensek is, melyekben éppen ezek a biztosítók a legdrágábbak.
A szakember szerint a hazai autósokat sem biztosító neve, sem a kedvezmények száma nem befolyásolja, hanem kizárólag az, hogy mennyit kell majd fizetni jövőre konkrétan az adott biztosítónál. Ez pedig gyakorlatilag csak az internetes összehasonlító portálokon érhető el.