Mindent elmesélt egykori szakmája piszkos titkairól egy névtelenséget kérő nő, aki 15 éven át volt egy brit légitársaság utaskísérője. Azért választotta ezt a munkát, mert kalandokra vágyott, és világot szeretett volna látni, de ennél jóval többet kapott – írja a Fox News.
A nő elmesélte, hogy az üzleti, és az első osztályon utazók mindent megkaphatnak, amit csak akarnak. A személyzet tagjai tudják róluk, hogy a pénz nem számít nekik, így sokan közülük hajlandók lefeküdni is velük, akár a gépen, akár leszállás után a hotelben. Azt mondja, tavaly például kiderült egy lányról, hogy csak azért csatlakozott a céghez, hogy könnyebben találhasson pénzes klienseket.
Végül azért rúgták ki, mert hotelszobát cserélt, és erről nem értesítette az ügyfeleit, így azok hiába keresték. Egy lány Los Angeles-i hotelszobájában több utas is megfordult, hogy a pénzükért szexet kapjanak cserébe. Egy másik lány dominaként dolgozott.
Az egykori légiutas-kísérő azt mondta, a személyzet tagjai között mindennaposak a szexuális együttlétek. A hosszabb útvonalakon, miután felszolgálták az ételt, visszavonulnak. Ilyenkor sokszor szűrődnek ki félreérthetetlen hangok a személyzet számára fenntartott helyiségből.
A 747-eseken, a pilótafülke hátsó részében van egy hálófülke. Egyszer az egyik gép kapitánya oda vonult vissza az egyik nővel az út közepén.
A nő elmondta, hogy a kapitányok gyakran járnak fiatal, naiv kolléganőkkel, miközben családjuk van, sőt, vannak közöttük olyanok is, akik képesek lefeküdni az utaskísérővel, miközben a feleségük ott ül az utasok között.
A hosszabb, mondjuk Bangkokba, vagy Szingapúrba tartó járatok azért is különlegesek, mert a gép személyzete általában két-három nap pihenőt kap, mielőtt hazatérnének. A légiutas-kísérők közül sokan még nincsenek 21 évesek, így sok országban nem ihatnak legálisan alkoholt, ezért aztán őrült bulikat tartanak a hotelszobákban, ahol minden megtörténhet, és általában meg is történik.
A nő beszélt a bunkó utasokról, és arról is, hogyan áll rajtuk bosszút a személyzet.
„Egy fickó rettenetesen viselkedett a barátnőmmel, úgyhogy míg aludt, elvettük a zakóját. Az ujjainál egy-egy pici helyen kibontottuk a bélést, és összemorzsolt rákot szórtunk bele, de csak annyit, hogy véletlenül se legyen feltűnő, aztán visszavarrtuk. Tudtuk, hogy Barbadosra, megy és bűzleni fog majd a tűző napon.”
Egy másik úton egy olasz férfitársaság bánt durván a nővel. Cserébe eldugta a csapat szószólójának fél pár cipőjét, és végignézte, ahogy a férfi egyik lábán cipővel, a másikon csak zoknival sétál végig a terminálon.
A repülőgépek személyzetének a viccelődésre is van idejük. A volt utaskísérő elmondta, többször kötöttek fogadásokat a kapitánnyal, hogy ezt, vagy azt mondjon be a mikrofonjába.
„Például, amikor az utasokhoz beszél, fűzze bele a mondandójába a csikló szót, és akkor egyszer csak az utazás közepén megszólal: Tisztelt hölgyeim, és uraim, épp most szálltunk el a Csikló-szigetek fölött.”
A nő azt mondja, másfél évtized alatt mindent látott, amit a szakmában lehet, és nem létezik olyan utas, akit ne tudna kezelni. Az első, és az üzleti osztály utasai között gyakran megfordulnak, hírességek, és celebek. Ők általában azt szeretik, ha teljesen hétköznapi utasokként kezelik őket, különben hamar merevvé vállnak.
A nő azt mondja, soha, egy percre sem bánta meg, hogy annak idején ezt a szakmát választotta, mert egész fiatalkorában ezt akarta csinálni.
(Kiemelt képünk illusztráció.)