A Magyar Húsiparosok Szövetsége (Hússzövetség) jogi lépéseket fontolgat a magyar hústermékek és -készítmények védelme érdekében, mert felháborítónak tartja, hogy egy reklámban állateledelt hasonlítanak össze egy tradicionális magyar húsáruval – mondta Menczel Lászlóné, a Hússzövetség titkára az MTI-nek hétfőn.
A szakember közölte: a magyar húsfeldolgozók több tízmilliárd forintot ruháztak be Magyarország uniós csatlakozását megelőzően annak érdekében, hogy a magyar húsipar megfeleljen az unió piaca által támasztott követelményeknek. Ezért is tartja sértőnek a Hússzövetség, hogy a reklám szerint az állateledel jobb minőségű a magyar sonkánál.
Menczel Lászlóné emlékeztetett arra, hogy a múlt évben a magyar húsipar összes árbevétele mintegy 350 milliárd forint körül mozgott. Ezen belül a belföldi árbevétel aránya 75-80 százalékot tett ki, azaz meghatározó volt. A magyar húsfeldolgozóknak létérdeke a magyar piac megtartása. Ezért mindent megtesznek, hogy ne ronthassák piaci hitelüket.
A Hússzövetség titkára szeretné, ha a magyar termékek közösségi marketingtámogatást kapnának. A szakember azt nem tudta pontosan megbecsülni, hogy mekkora forrásra lenne ehhez szükség.
„Nem akartam, hogy kirekesszék a fiamat!” – saját filmjeivel kommunikál az autista Olivér
Sokan sokféleképpen képzelik el, milyen lehet együtt élni az autizmussal, illetve egy autistával. Mi most egy átlagos magyar család, benne egy fiú és az édesanyja történetet mutatjuk be.