Nagyot bukott múlt héten a McDonald’s, a vállalat vezetői különösen pénteken nézhették szomorúan zuhanó részvényárfolyamukat, az Inc.com alapján, írta az Index.
Nem jött be ugyanis a cég legújabb húzása, az 1, 2 és 3 dolláros ajánlatai. Annak ellenére sem, hogy a Meki milyen óriási marketingbüdzsét tett mögé. David Palmer elemző szerint
Persze ma már nem szokás szegénynek mondani senkit, Palmer is inkább az ár-érték arányra tudatosabban odafigyelő vásárlók csoportjáról beszélt.A háttérben komoly gyorséttermi küzdelem folyik, a McDonald’s pedig a legszegényebb vásárlói szegmensnél azóta nem áll igazán jól, mióta 2013-ban megszüntették az USA-ban az egydolláros menüt.
A versenytárs Jack in the Box elnöke, Frances Allen szerint 2018-ban „háború” lesz a szegényebb fogyasztói szegmensekért. Legalábbis mint az Index emlékeztetett, az elnök ezt mondta korábban a Business Insidernek.
Kiemelt kép: AFP / PAUL J. RICHARDS