Az 1994-ben indult The Elder Scrolls-sorozat legújabb, Skyrim alcímet viselő részére négy évet kellett várni. November 11-én jelent meg, és a premiert követő hétvégén 3,5 millió példányt értékesítettek a játékból – a kiadó ezzel az eredménnyel bőven felülmúlta az előző epizód 490 ezres nyitóhétvégéjét.
Az új rész rácáfolt a trendekre is, hiszen az összeladás 14%-át az általában jóval gyengébb platformnak számító PC tette ki. Szokás szerint az Xbox 360 konzolon fogyott a legtöbb példány (59%), ezt követte a PlayStation 3 (27%).
A Skyrim hű maradt hagyományaihoz – a sorozatra jellemző nagy szabadságfok, hatalmas terület és elképesztő mennyiségű, több hónapnyi játékidőt garantáló tartalom mind tetten érhető az új epizódban. Azonban épp az említett tényezők miatt a hibalehetőségek száma is jóval magasabb egy átlagos játékhoz képest. Az alábbi videóban néhány vicces vagy éppen bosszantó bug tekinthető meg: