Ez magyar forintból majdnem 242 ezer milliárdot jelent. Az összeg több, mint felét a beszélgetések, míg majdnem negyedét az online adatforgalom teszi ki.
A növekvő számokkal némileg szembemegy az a világszintű trend, hogy a szolgáltatók egyre kevesebbet kérnek egy SMS-ért, egy percért illetve egy megabájtért egyaránt. A bevételeket értelemszerűen az egyre növekvő kereslet teszi lehetővé, amely azonban nem fogja tudni örökké fenntartani a mobiliparban zajló árversenyt.
A három legnagyobb piac alakulása az utóbbi években már nem is szolgál meglepetéssel. A stagnáló amerikai piacot a növekvő kínai már régen lehagyta, az igazi meglepetést India okozza, ahol a mobilok piaca olyan kirobbanó bővülésnek örvendett, hogy az Egyesült Államokat 2008 elején, míg Kínát épp az idei év második negyedévében előzte meg.
Akit részletesebben is érdekel a mobilipar jelenlegi állapota, lője fel teljes képernyőre a Chetan Sharma prezentációját: