A 14 hónappal ezelőtt bemutatott tablet (és annak második generációs verziója) olyan gyorsan terjedt, hogy a legújabb adatok szerint a böngészőkön keresztül letöltött adatmennyiség (legyen szó szövegek, képek vagy videók nézegetéséről) egy százada valamilyen iPad képernyőjén jelent meg. S míg ez itthon még nem jellemző, az Egyesült Államok a világátlag kétszeresével büszkélkedhet.
Hasonlóan szép statisztika, hogy az iPadek a mobilböngészés egyötödéért felelnek, vagyis a világ 5%-a valamilyen mobilkészüléken keresztül internetezik.
A konkurensek számára az sem vetít előre szebb jövőt, hogy az Egyesült Államok mobilinternetezésének közel kétharmadáért az iPhone és az iPad felel, míg a maradék egyharmad nagy részét az Android teszi ki. A Blackberry végzett harmadik helyen szerény 7%-kal, azonban még ez is szebb eredmény, mint amit a Microsoft és a Nokia együttesen produkált: alig egyetlen százalékot.
Forrás: Net Applications