Meglepően valóságos, a fejlesztő szerint „a gépben élő” gyermek-szimulátort mutatott be a Lionhead vezetője, Peter Molyneux. A cél egy általunk nevelt és alakított virtuális gyermek: Milo létrehozása.
Az új szimuláció ráadásul tényleg közelít az emberi interakciókhoz: a teljes alakos mozgásfelismerő rendszert, az Xbox 360-on át a Kinect rendszerét használja.
Így beszéddel testünk és karunk mozgatásával lehet majd irányítani a programot.
Amikor például hátra vagy oldalra dőlünk, a kamera is pozíciót vált.
A virtuális lény arcát teljes egészében irányítják. Az orrlyukak tágulásától a hát dőlésszögéig, a szemek pozíciójától a hanglejtésig minden a beépített mesterséges intelligencia kezében van.
A gyermeket tanítani is lehet. A gyermek tudása egy számítási felhőben lesz tárolva, így az idő elteltével – a milliónyi felhasználó munkájának hála – egyre okosabbá fog válni.
A program különbséget fog tenni a férfi és a női felhasználók közt. Ráadásul mivel a gyermek folyamatosan változik, minden interakció nyomán, egy játékosnak sem lesz ugyanaz a karaktere. Mindenkire másképp fog tekinteni.