Belföld

Coca-Cola light Ezüstlány, keresünk újra! – országos tehetségkutatás másodszor

Budapest, 2003. március 26. A Coca-Cola Magyarország idén is meghirdeti a Coca-Cola light Ezüstlány országos tehetségkutató versenyt, amelynek célja, hogy megtalálják azt a hölgyet, aki a következő egy évben képviseli a márkát.

A győztes hölgy a Coca-Cola light Ezüstlány cím elnyerésén kívül, főszerepet kap a magyar reklámfilmben, sokat fog szerepelni a médiában, különböző események háziasszonya lesz és bekerül a Cosmopolitan magazinba is. Mindezek mellett az Ezüstlány egy évi nettó 2,4 millió forint értékű szerződést írhat alá a Coca-Cola light-tal. A versenyre 2003. április 30-ig lehet jelentkezni. A végső megmérettetés június 2-án lesz, a Thália Színházban, ahol eldől, hogy ki a következő Coca-Cola light Ezüstlány. A zártkörű döntőre a „Nyerj VIP jegyet” akciós kupakkal és címkével ellátott Coca-Cola light ezüstpalackokkal VIP belépőjegyek nyerhetők.

A Coca-Cola light ismét Ezüstlány keresésre indul, hogy megtalálja azt a tehetséges hölgyet, aki nemcsak a külseje, hanem érdeklődése, életstílusa és személyiségjegyei, – úgymint optimizmus, életszeretet, önbizalom, vidámság – alapján méltó háziasszonya lehet a Coca-Cola light márkának a következő egy évben. A háromfordulós versenyre minden olyan 18. életévét betöltött, magyar állampolgár lány jelentkezését várják a szervezők, aki kellő ambíciót és kedvet érez egy izgalmas kihíváshoz.

A verseny menete
A verseny három részből áll. Az első fordulóban a nevezési anyagokat kell elküldeni, amelyben a jelentkezőnek röviden le kell írnia, hogy miért lenne ő a legalkalmasabb erre a címre. Mellékelnie kell egy arc és egy egész alakos képet is, valamint fel kell tüntetnie nevét, címét, telefonszámát és életkorát. A nevezéseket legkésőbb 2003. április 30-ig lehet beküldeni a következő címre: NetEvent Rendezvényügynökség, 1137 Budapest, Pozsonyi út 40.
A Coca-Cola márkacsoport a nevezési anyagok alapján 25-25 hölgyet választ ki az elődöntőkre, amelyek Pécsett, Budapesten illetve Debrecenben lesznek, május 9-10-11-én. A résztvevők közül 2-2 versenyző juthat tovább a zsűri döntése alapján, illetve helyszínenként 2-2 hölgyet jelöl közönségszavazásra, közülük 1-1 hölgy lesz döntős. Így 9 versenyző jut be a harmadik fordulóba. A szavazásban a Coca-Cola light médiapartnere az RTL Klub. A közönségszavazásra jelölt lányokra a 06 90 632 222 telefonszámon lehet szavazni, illetve sms-t küldeni 2003. május 12-21-ig. A jelölteket és a róluk készült rövid bemutatkozó filmeket az RTL Klub Találkozások című műsoraiból ismerheti meg a nagyközönség május 12. és 21. között. Május 21-én a szavazás 3 nyertese élő műsor keretében belül kerül kihirdetésre. A szavazók között naponta 1 MMS telefon talál gazdára.

A verseny 3. fordulója a döntő, amelyet egy 3 napos felkészítőtábor előz meg.
A Coca-Cola light Ezüstlány döntő június 2-án a Thália Színházban lesz. A győztes a cím elnyerésével egy nettó 2.400.000 forint értékű szerződést ír alá, amely egyéves közös munkára szól a Coca-Cola light márkával. A megválasztott Coca-Cola light Ezüstlányra sok izgalmas feladat vár, többek között főszerepet kap a Coca-Cola light reklámfilmben és fotókon, bekerül a Cosmopolitan magazinba, valamint különböző médiaszereplésekre és rendezvényeken való részvételre nyílik lehetősége. A Coca-Cola light az Ezüstlány cím odaítélésére szakmai zsűrit kér fel. Minden döntős versenyző a részvételért külön erre az alkalomra Pataki Mátyás tervei alapján készített egyedi ezüst ékszert, valamint az Art’z Modell egy személyre szabott, különleges ruhakollekcióját kapja emlékbe.
A tavaly Magyarországon első alkalommal meghirdetett országos tehetségkutató versenyre jelentkező közel 400 hölgy közül a zsűri a 18 éves gyulai diáklányt, Molnár Évát választotta. Éva élete ezután hirtelen megváltozott, Coca-Cola light Ezüstlányként reklámfotózások, reklámfilm forgatás, interjúk, médiaszereplések és különböző rendezvényeken való részvétel várt a tehetséges Ezüstlányra. „Szerencsésnek tartom magam, hogy egy éven keresztül a Coca-Cola light márka háziasszonya lehettem, s ezáltal sok érdekes és izgalmas élménnyel gazdagodtam és megtapasztalhattam, hogy milyen érzés egy profi csapat tagjaként dolgozni. A Coca-Cola light Ezüstlány cím elnyerését és az ezzel járó munkát nagy szakmai kihívásnak és lehetőségnek tartom, és már most irigylem az utánam következőt.”- fogalmazott Molnár Éva, az első Coca-Cola light Ezüstlány.
„A tavalyi verseny meggyőzött minket arról, hogy folytassuk, és hagyományt teremtsünk ebből a kezdeményezésből. Nagyon fontosnak tartom, hogy Magyarországon magyar lány képviselje ezt az oly sokak által kedvelt és választott márkát. Ez nemcsak a Coca-Cola light-nak jelent új lehetőséget, hanem annak a fiatal lánynak is, aki a címet elnyeri, hiszen számára egy sor izgalmas szakmába, munkába jelentheti a belépőt. Ez csak rajta múlik!”- fogalmazott Halász Katalin, a Coca-Cola márkacsoport vezetője.

Nyerj VIP jegyet– promóciós játék
A verseny ideje alatt a Coca-Cola light a „Nyerj VIP jegyet” promóciós játékra invitálja ezen üdítőital szerelmeseit. Az akciós Coca-Cola light termékek kupakjaiban egy egyedi, 10 jegyű számkód található, amelyet a 06 30 30 30 900-as telefonszámra SMS-en, reggel 8.00 óra és este 20.00 óra között lehet beküldeni. A játékban résztvevők között 10 db 2 személyes VIP belépőjegy kerül kisorsolásra a Coca-Cola light Ezüstlány verseny zártkörű döntőjére. A szerencsések a 2 személyre szóló belépő mellé az alkalomhoz illő személyre szabott ruhát is kapnak, amelyet az Art’z Modell készít. Az esemény előtt egy mesterfodrász és egy profi sminkes is a rendelkezésükre áll. A Coca-Cola light erre az alkalomra a nyertesek szállását és az utazás költségeit is biztosítja.

A Coca-Cola light Ezüstlány versenyt a NetEvent Rendezvényügynökség szervezi. Az érdeklődőknek egy információs telefonvonal (06 1 340 9826) és egy e-mail postafiók (ezustlany@netevent.hu) is a rendelkezésükre áll.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik