Mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk, de házon belül folyamatosan probléma van az internet-ellátással? Szeretnénk még produktívabbá tenni a cégünk működését, de nincs idő az infrastruktúra felügyelésére? Számtalan kérdés merülhet fel egy kisvállalkozás irányítása során, melyekre sok esetben nem fordítunk kellő figyelmet – pedig ezzel jelentősen eredményesebbé tehetjük cégünk működését is. Az Invitel kisvállalati szakértője kigyűjtötte, hogy miként lehet egyszerű megoldásokkal növelni cégünk hatékonyságát.
Bízzunk a szakemberekben!
Könnyen beláthatjuk, hogy kevesebb idő jut ügyfeleinkre, ha az internet-szolgáltatással kapcsolatos feladatokat is nekünk kell ellátni. Ne gondoljuk, hogy egy kisvállalatnak nincs szüksége profi infrastruktúrára, hiszen az elengedhetetlen a folyamatos és biztonságos üzletmenethez. Amennyiben egy megbízható szolgáltató felügyeli a távközlési rendszerünket, egyszerűbbé és költséghatékonyabbá válik az üzemeltetés, ráadásul az adataink is biztonságban lesznek.
Válasszunk személyre szabott szolgáltatást!
Ahány vállalkozás, annyi igény – ezért érdemes olyan távközlési szolgáltatást választanunk, amely a lehető legjobban illeszkedik cégünk profiljához. Egy tanácsadó cégnél és egy vendéglátóhelyen például teljesen más csomagra van szükség: míg az előbbinél fontos, hogy a munkatársak céges irodai telefont használhassanak, az utóbbinál nagyban növeli az üzlet sikerét, ha van televízió. Az Invitel kisvállalati ajánlataiban például magunknak állíthatjuk össze a csomagjainkat, így a szolgáltatásokat az üzleti igényeinkhez igazíthatjuk.
Kérjünk segítséget!
Amennyiben nem vagyunk IT-szakértők, sajnos előfordulhatnak olyan hibák vagy biztonsági problémák, amelyeket saját magunk nem tudunk megoldani. Ez amellett, hogy megnehezíti a cég mindennapos működését, akár a hírnevét is ronthatja. Ezért érdemes olyan szolgáltatót választanunk, amelyre nyugodtan rábízhatjuk a technológiai és kiberbiztonsági kérdéseket, így megelőzhetjük az esetleges problémákat. A gyorsított hibaelhárítás és a 0-24 órás technikai segítségnyújtás is elengedhetetlen ahhoz, hogy a felmerülő informatikai nehézségek mellett is nyugodtan koncentrálhassunk a vállalkozásunkra.
Nyújtsunk extrát az ügyfeleknek is!
Egy cégünkre szabott csomag vásárlásával nemcsak a működéshez szükséges infrastruktúrát teremthetjük meg, de az ügyfelek bizalmát is könnyebben elnyerhetjük. A vásárlók, illetve vendégeink szívesebben tartózkodnak üzletünkben, ha ingyenes Wi-Fi-n keresztül használhatják az internetet, vagy tévézéssel üthetik el a várakozás idejét.
Válasszuk a kedvezményes ajánlatot!
Ha kiválasztottuk a számunkra fontos szolgáltatásokat, érdemes keresni olyan kombinált kisvállalkozói csomagot, amely minden igényünket magában foglalja, így pénzt is spórolhatunk. Az Invitelnél például a Profi csomag vezetékes szolgáltatásai (internet, telefon, tévé) közül minél többfajtát rendelnek meg egyidejűleg, annál nagyobb kedvezményben részesülhetnek a vállalkozások. Két termék együttes megvásárlása esetén 20% kedvezményt adnak a szolgáltatás árából, három termék esetén pedig 30%-ot.