A kalózkodást elkerülendő számos moziban digitális rendszereket építettek ki, melyek csendben próbálják meg észlelni a torvénysértő látogatókat, de ezen kamera-rendszerek következő generációja már teljesen másra lesz kíváncsi: hogy mennyire tetszett a film.
A film ipar úgy tűnik megelégelte, hogy csak fókusz csoportok és nem feltétlenül őszintén válaszoló embereket tud arról megkérdezni, mi és mennyire tetszett egy-egy alkotásban.
A fejlesztést végző Ariala Systems 350 ezer dollárt kapott, hogy egy igazán nagy teljesítményű analízis programmal álljon elő. A tervek szerint a konstrukció két és három dimenziós kamerákból fog állni. Az előbbiek a nézők arcát figyelik, lesve minden egyes másodpercben minden egyes vendég reakcióját; míg az utóbbiak a nézőteret, mint egészet fognák fel és a megvalósuló mozgást elemeznék.
Így a mozijegy árában hamarosan ez a minket letapogató marketing kutatási megoldás is benne lesz, amely képes lehet az érzelmeinktől kezdve az érdeklődésünk szintjéig mindent megállapítani, annak érdekében, hogy Hollywood stratégiái még kreatívabbak és még hatékonyabbak legyenek.
AJÁNLOTT LINKEK: