Belföld

Vezetõ márka és minõsített szervezet a Xerox

A vásárlók bizalmát kifejező Superbrand díjjal ismerte el a Xerox márka kitűnő hírnevét a nemzetközi program magyar szekciójának marketing szakemberekből álló bizottsága. A Xerox által képviselt innováció, minőség, megbízhatóság és szakértelem azonban nem csak a vevőket és a kommunikációs szakma prominenseit győzte meg. A Xerox Magyarország kifogástalan vállalati működését és környezetünk megóvására tett jelentős lépéseit most már az ISO 9001:2001 és 14001:1997 tanúsítványok is bizonyítják.

A Xerox márka erejét a vevőközpontú szemlélet és az elkötelezettség, vagyis az a rengeteg munka és odafigyelés adja, mellyel a munkatársak próbálják kivívni ügyfeleik teljes megelégedettségét. Ehhez ugyanis ma már nem elegendő „csak” kiváló termékeket kínálni. A minőségi dokumentumkezelési szolgáltatás személyre szabott megoldással csökkenti a költségeket és hozzásegít az erőforrások optimális kihasználásához. Az első, legfontosabb lépés tehát minden esetben az ügyfél üzleti tevékenységének alapos áttanulmányozása és igényeinek felmérése, amit a számára legmegfelelőbb, egyedi konstrukció kidolgozása, majd megvalósítása követ. A Xerox szakemberei ebben a folyamatban az első pillanattól kezdve mindig készséggel állnak az ügyfelek rendelkezésére.

„Hitvallásunk arra kötelez minket, hogy termékeink és szolgáltatásaink minőségét folyamatosan ellenőrizzük és minden lehetséges módon javítsuk. A Superbrand díj és az ISO minősítés számunkra azért fontos, mert jelzi, hogy eddigi erőfeszítéseinket siker koronázta és ezt a széles közvélemény, ügyfeleink és a hatóságok is elismerik” – fejtette ki Ablonczy Balázs, a Xerox Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A Xerox Magyarország működését 2004 őszétől az ISO 9001:2001 és 14001:1997 tanúsítványoknak megfelelően végzi. A vállalat minőség- és környezetpolitikáját meghatározó szabályrendszer kidolgozása azonban a cég korábbi működéséhez képest nem hozott drasztikus változást. A Xerox magyar leányvállalata 1992-es önállósulása óta hasznosítja a nemzetközi anyacég több mint 60 országban megszerzett munkaszervezési és vállalatirányítási tapasztalatait. Irodáiban 2003 óta szelektíven gyűjtik a hulladékot, mely összhangban a vállalat nemzetközi zöld programjával, a környezettudatos magatartás felelősségteljes és stratégai szemléletét tükrözi.

A kilencvenes évek végén kidolgozott és azóta folyamatosan fejlesztett Zöld Iroda koncepció a Xerox tevékenységének minden szintjére kiterjed. Magában foglalja például az irodák papírfogyasztásának mérsékelését elektronikus megoldások mind szélesebb körű alkalmazása révén, illetve a felhasznált papír újrafeldolgozását, a festékkazetták, valamint a lecserélt alkatrészek gyűjtését és újrafelhasználását. Mindemellett a Xerox termékek előállítása és használata során kiemelt szerepet kap az anyag- és energiafelhasználás mértékének csökkentése, optimalizálása. Számos találmány születése köszönhető ennek a szándéknak: például a 2001-ben bevezetett EA technológia révén a festékanyagok előállítása sokkal kevesebb energiát igényel, magasabb hozamot és minimális mennyiségű hulladékot garantál. A Xerox Energy Star minősítésű berendezéseivel évente 1 millió megawatt óra villamos energiát takarítanak meg a felhasználók világszerte.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik