Belföld

A Dale Carnegie-t választotta értékesítési képzési programjához a Borsodi Sörgyár Rt.

A sörgyár értékesítési rendszerének jelentős részét, a területi értékesítési szervezet dolgozóit érintette a március elején indult tréningsorozat, amelyet a vezetők gyors megtérülésű beruházásnak tekintenek: várakozásuknak megfelelően a programnak már látható az eredményessége, s ennek közvetlen pozitív hatása lesz már az idei üzleti eredményre.

Budapest, 2003. május 12.: A Dale Carnegie Magyarországgal kötött szerződést a Borsodi Sörgyár Rt., hogy területi értékesítési csapatát professzionális tréningekkel erősítse. A képzésben a sörgyár értékesítési képviselői és az értékesítési menedzsment tagjai is részt vettek. A tréning program több szinten zajlott: a Stratégiai Tárgyalástechnika mellett a Stratégiai Partnerkapcsolatok az Értékesítésben tanfolyamok adták a továbbképzés két fő témáját.

„Értékesítési tevékenységünk fontos részét érintette a képzési program” – mondta Benedek László, a Borsodi Sörgyár Rt. értékesítési igazgatója. „Tizenöt értékesítési vezető és 145 közvetlen értékesítéssel foglalkozó képviselő vett részt a tréningeken.” – folytatta Benedek. „A Borsodi Sörgyár Rt. erős piaci pozíciójához és üzleti terveinek támogatásához olyan fejlesztési programot kerestünk, amely egy projekt keretében, az értékesítési csapatunkat segíti üzleti céljaink elérésében. Ez egy komoly méretű, több tízmillió forintos beruházás, amelynek a kockázatát egy módon lehet csak csökkenteni: ha professzionális és piacvezető partnert választunk”.

A Dale Carnegie Magyarország 1989-ben alakult, s mint a nemzetközi üzleti élet egyik vezető konzultációs cégének leányvállalata, szolgáltatásai a legmagasabb színvonalat képviselik. „A legtöbb szolgáltatási területen, így a humánképzésben is az átfogó megoldások a leghatékonyabbak” – mondta Kiss Gábor, a vállalat ügyvezető igazgatója. „A magas szintű szolgáltatások iránt már Magyarországon is megjelent a kereslet. A magyar piac fejlettsége szempontjából fontos az a tény is, hogy jelen esetben egy olyan cég tart igényt egy nagyszabású emberi erőforrás-fejlesztési projektre, amely alapvetően a belső lakossági piacon értékesít.”

A képzési projekt 2003 tavaszán kezdődött, s az első fázisa április végén sikeresen lezárult. Az értékesítési munka ily módon való erősítésétől azt várják a Borsodi Sörgyár Rt. vezetői, hogy az már az idei üzleti eredményre is érezhetően pozitív hatással lesz.

* * *

A szerkesztők figyelmébe

A Dale Carnegie Magyarország 1989-ben alakult a Dale Carnegie Training® franchise partnereként. A magyar leányvállalat a Dale Carnegie teljes szolgáltatási palettáját, valamint a helyi igényekre kifejlesztett, speciális programokat kínálja Magyarországon. A vállalat legismertebb magyarországi referenciái: Westel Mobil Távközlési Rt., Vivendi Telecom Hungary Rt., ÁB-Aegon Általános Biztosító Rt., Axelero Internet Szolgáltató Rt., Erste Bank Hungary Rt., Union Biztosító Rt., Zwack Unicum Rt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik