Belföld

Részvételi rekord az év online nyereményjátékán – 85 ezer játékost vonzott a Startlap Labirintusa

Rekord részvétellel zárult a Startlap (www.startlap.hu) online játéka, a Labirintus2 (www.startlaplabirintus.hu). Az öt héten át tartó játékban közel 85 ezren vettek részt, ezzel a Labirintus kiérdemelte „Az év online nyereményjátéka" címet. A magas részvételi számhoz a játék nagy volumenű offline és online beharangozó kampány, valamint a több ezer értékes nyeremény is hozzájárult. A Magyarország leglátogatottabb nyitólapjával rendelkező Startlap a játéknak köszönhetően megerősítette nyitóoldali elsőségét.

A Startlap idén tavasszal indította az első Startlap Labirintust, melyen már akkor 46 ezren vettek részt. A játékkal a szerkesztőség a lap.hu oldalak népszerűségét szerette volna növelni. A résztvevőknek az 1200 lap.hu oldalon kellett megkeresniük számos képrészletet, melyeket összerakva nevezhettek az értékes nyereményekért. A játék során több mint 20%-kal növekedett a Startlap látogatottsága, melyet a játék öt hete után meg is sikerült tartani. A magas részvételi számhoz a játék nagy volumenű beharangozó kampánya, valamint a több mint ezer darab értékes heti nyeremény, és a fődíj, a 2,5 milliós Sony házimozirendszer is hozzájárult.

A Startlap Labirintus2 játékot erőteljes offline beharangozó kampány kísérte. A játék üzenete: “Ha összeáll a kép” a legolvasottabb hetilapokban – Story, Best, Színes RTV, Nők Lapja, Figyelő – jelent meg. A nyomtatott sajtóban futó kampánnyal a játék ideje alatt kb. 5 millió magazinolvasót értek el.

Az intenzív online kampány során bannereket valamint popundereket használtak a legnagyobb portálokon – Origo, Startlap, Habostorta, Freemail, Korridor, Big Brother, Való Világ, Port, FunPic, Valóságshow, Webnyeremény, Mailbox -, melynek köszönhetően több mint 10 millió adviewt regisztráltak. Emellett rengeteg hírlevélben – FN, NLC@fe, Startlap, Webnyeremény – is hirdették a játékot.

A Startlap Labirintus2-t két online portál, az i90.com és AutoCity támogatta. Az i90.com – a legnagyobb online CD és DVD piactér – a Labirintus2 kampányra támaszkodva sikeresen vezette be szolgáltatását a magyar piacra.

A Startlap Labirintus2-nek köszönhetően a Startlap megerősítette nyitóoldali elsőségét, és összlátogatottság szerinti második helyét, melyet a Szonda Ipsos által készített Magyar Online Monitor 2002. III. negyedéves eredményei is alátámasztanak. A legfrissebb adatok szerint a vezető portálok látogatottsága az előző negyedévhez képest 10 %-kal növekedett.


A Sanoma Budapest Kiadói Rt.
Több mint 30 kiadványával a Sanoma Budapest Kiadói Rt. Magyarország egyik legnagyobb médiavállalata. A kiadó a leányvállalataival együtt a magazinpiacon 32%-os piaci részesedéssel rendelkezik, több mint 400 munkatársa közel 15 milliárd forintnyi éves árbevételt ér el. A kiadó 9 internetes termék tulajdonosaként meghatározó szerepet játszik a hazai internetpiacon is. További tevékenységei, közé tartozik a konferenciaszervezésen kívül a 2002-ben elkezdett könyvkiadás, eseményszervezés, merchandising és customer publishing.
A kiadó tulajdonosa a finn Sanoma Magazines kiadócsoport, amely a SanomaWSOY legjelentősebb üzleti egysége. A Sanoma Magazines Európa ötödik legnagyobb magazinkiadója. Több mint 240 kiadványával kilenc európai országban van jelen: Belgium, Hollandia, Finnország, Svédország, Szlovákia, Csehország, Horvátország, Románia, Magyarország.
A közel 100 éve alapított SanomaWSOY ma Finnország vezető médiavállalata és 1999 óta jegyzik a Helsinki Tőzsdén. Proforma nettó árbevétele 2001-ben 1,73 milliárd euro volt és 18,000 embert alkalmaz.

További információ: Németh Norbert internetes marketing menedzser (tel.: 437-3607, fax: 250-2303, e-mail: nnemeth@vnubp.hu)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik