Nagyon beleállt a Balenciaga abba, hogy olcsónak látszó táskákat árulnak iszonyú drágán. Nem is olyan rég az IKEA ikonikos FRAKTA szatyrát nyúlta le, majd árulta félmillió forintért, most meg még merészebbet húzott – erről az Harper’s Bazaar írt.
A divatház összeállt a Vetements dizájnerével, és kitaláltak egy olyan táskát, ami tökéletesen úgy néz ki, mint a legtöbb divatmárka – általában – papír szatyrocskája. De persze nem papírból van, hanem marhabőrből, ezüstből és van cipzárja is. És bár a kampány augusztus elejéig fut, már el is fogyott az összes, úgyhogy a gyűjtök csak abban reménykedhetnek, hogy a divatház még egy sorozatot legyárt. Az irónikusnak szánt, drága divatpoént egyébként ugyanaz a tervező találta ki, akinek köszönhetően a DHL pólók betörtek a divatvilágba.