Egészen hihetetlen, hogy a 2017 nyári slágerének kikiáltott Despacito már 2 milliárd (!) megtekintés felett jár. Egy kis csalással egyébként, elvégre január óta pörög a megtekintés Youtube-on, Luis Fonsi és Daddy Yankee év eleje óta hozta össze a kétmilliárdos számot. Akkora gigaslágerről van szó, hogy még Justin Bieber is kiszagolta a lehetőséget. Neki sem ismeretlen a magas nézőszám, a Sorryval már két és félmilliárdos megtekintés felett jár.
Bieber gondolt egyet, és rávette a fiúkat, hogy húzzanak le még egy bőrt a Despacitóról, énekeljék el félig angolul. Justin Bieber megtanulta a saját részét, talán még azt is, hogy a szám címe nagyjából annyit tesz angolul, hogy slowly, azaz lassan. A spanyol részekkel azonban már a kanadai énekes se tudott mit kezdeni, egyszerűen átugrotta. A múlt héten egy klubban például ügyesen halandzsázott, és tartotta a mikrofont a közönség felé, hogy
ti biztosan tudjátok a szöveget.
A dal eredeti előadói, Luis Fonsi és Daddy Yankee (amcsi papa?) megbocsátottak Biebernek a bakiért.
Nyilván örülnék, ha megtanulná (a szöveget – a szerk.). Nem hibáztatom, hogy nem tudja, azt hiszem, adnunk kell neki egy kis időt, ez mégsem az anyanyelve.
– mondta Fonsi.
Aki megfejtené az egész szöveget, az itt megtanulhatja Bieber együtt. Ja, és a túl hosszú Wikipédia oldalt se felejtsük el, ott is lehet böngészni.
Az sok értetlenkedő hüledezhet a kétmilliárdos számon, de fölösleges. Rengeteg latin-amerikai dal ütötte meg a milliárdos Youtube-lélekhatárt. A latin-amerikai országok népessége eléri a 620 milliót, így nem csoda, hogy ennyire népszerűek a slágereik. Olyan számokat kerestünk, amik méltó barátai lehetnek a Despacitónak. Főleg Dél-Amerikában kell keresgélni, elsősorban a latin mezőny tud nagyot robbantani a Katy Perryk és Taylor Swifteken kívül.
Ott van például Shakira Chantaje című száma 2016-ból, 1,4 milliárd megtekintés.
Enrique Iglesias Bailandója 2014-től 2,2 milliárd nézőt hozott Youtube-on. A recept tulajdonképpen nem olyan nehéz, tudni kell spanyolul, és baromi jól kell táncolni.
Erre a szerelmi drámára is több mint 1 milliárdan voltak kíváncsiak.
Nem tudom, hogy illik-e ide tenni a bűvös 1000 millió alatti videót, de Maluma, kolumbiai énekes kellően népszerű ahhoz, hogy ráférjen a listánkra. Ő működött közre a korábbi shakirás számban is.
Ricky Martin, az örök. Szintén Maluma a Vente Pa’ Ca másik előadója, 1,012 milliárd.
Így már talán érthető a már óriási karriert befutó, Justin Bieberig jutó Despacito. Készüljön fel, hogy ezt fogja hallgatni egész nyáron. Az nem biztos, hogy meg fogja szeretni, de kívülről fogja fújni. Ha meg éppen elege lesz a slágerből, ajánljuk a fentieket.