Aki valaha rendelt házhoz ételt nagyon éhesen, pontosan tudja, hogy már az is borzasztó érzés, ha sokat kell várni a kajára.
Akkor ezek után képzeljük el, mit élhetett át az a torontói pár, akikről alább lesz szó.
Anna Kotlikova és Blake Weinzettl a közeli Montana’s étteremből rendelt pizzát az UberEATS-től – azaz az Uber saját étel-házhozszállító vállalkozásától.
Talán még azt is túlélték volna, ha nem pizzát kapnak. De ehelyett ezt kézbesítették nekik jókora késéssel:
Az ügyfél panasza után az Ubernél kiderítették, hogy ugyanez a sofőr aznap még két helyre vitt ki ugyanebből az étteremből romlott ételt a megrendelőknek.
A vendéglátóhely nem tehető felelőssé (bár ennek ellenére ingyen ebédre hívták meg a károsultakat), inkább arról lehet szó – ahogy Winzettl-ék is írták –, hogy a sofőr beteges poénja áll a háttérben. Őt azóta eltávolították a cégtől, és eljárást is indítottak ellene.