Média

Új elnök a Márkaszövetség élén

Fábián Ágnes, Henkel Magyarország. Fotó: Linkedin
Fábián Ágnes, Henkel Magyarország. Fotó: Linkedin

Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország ügyvezetőjét választották meg a Magyar Márkaszövetség közgyűlésén új elnöknek. Az új alelnök Niklós László, a Coca-Cola vezérizgatója lett.

Az elnökségbe Avramucz Attila (Univer), Jean Grunenwald (Nestlé), Tomas Hruska (Loreál), Regina Kuzmina (Unilever), Merkler Róbert (Intersnack), Singlár Tamás (Pernod-Ricard), Paolo Maria Tafuri (Danone) és Venter Zoltán (SCA) kerültek be – írja az elelmiszer.hu.

A Magyar Márkaszövetség 1995 óta látja el a hazai, napi fogyasztási cikkeket (FMCG) értékesítő vállalkozások szakmai érdekképviseletét. A 60 tagvállalat több mint 23 ezer főt foglalkoztat, a tagok összesített éves forgalma mintegy 1.800 milliárd forintot tesz ki.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik