Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója a vasárnapi Ferencváros-MTK bajnoki mérkőzés előtti sajtótájékoztatón jelentette be, hogy a taxitársaság a szezon végéig támogatja főszponzorként a zöld-fehéreket.
“A partnerség nem új keletű, hiszen a Groupama Aréna tavaly augusztusi megnyitóján, a Chelsea elleni találkozón is a Főtaxi volt az FTC főszponzora” – fogalmazott Orosz, aki kiemelte, hogy mostantól a 102 éves személyszállító társaság neve és logója “király helyen”, vagyis elöl, a mellrészen lesz látható a ferencvárosi játékosok mezén.
Szunomár Tibor, a Főtaxi Zrt. vezérigazgatója kifejtette, az FTC logója ezentúl a társaság autóiban is feltűnik, illetve három új taxidrosztot hoztak létre az Üllői úti stadion környékén.
Siklósi Csaba, a Groupama Arénát működtető Lagardére Unlimited Stadium Solutions Kft. ügyvezetője szerint a főszponzori cím az elérhető legértékesebb támogatási forma a Ferencváros labdarúgócsapatánál. Elárulta, hogy ez 27 különböző reklámjogot tartalmaz.
Beszélt arról is, hogy a megállapodás jóvoltából a főszponzor több százezer emberhez jut el, hiszen az OTP Bank Liga eddigi fordulói alatt 14-szer a Ferencváros mérkőzését látták a helyszínen a legtöbben. Hozzátette: a csapat találkozóit mindig élőben adja a televízió, s ezek a közvetítések hetente 200 ezer nézőt ültetnek le a készülékek elé.